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cabeça de rotor http://skywolverines.com/viewtopic.php?f=11&t=4403 |
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Author: | alvaro lins [ Mon Oct 03, 2016 1:55 pm ] |
Post subject: | cabeça de rotor |
vendo cabeça de rotor com 2(dois) rolamentos fabricado em alumínio 6061-t6 contato alvarofranciscolins@hotmail.com |
Author: | MadMuz [ Mon Oct 03, 2016 6:33 pm ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
rotor head see rotor head with 2 (two) bearings manufactured in aluminum 6061-t6 That looks good Alviro.... did you make it? I hope you will use an aircraft bolt thru the hub bar? Isso parece bom Alviro... foi você quem fez? Espero que você irá usar um parafuso de aeronaves através da barra de cubo? |
Author: | alvaro lins [ Mon Oct 03, 2016 10:01 pm ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
ok,vamos usar parafusos aeronautico. |
Author: | MadMuz [ Mon Oct 03, 2016 10:53 pm ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
Parafusos de aeronaves têm segmento roll, fazer não cortar in.... eles são feitos de tolerância mais estreita e você pode começar com um furo de uma porca de castelo e pin. Parafusos de aeronaves são cádmio chapeado (cor do ouro) que ajuda a parar a ferrugem e você pode ver o desgaste ou danos se ouro desaparece/usa. O grande parafuso vertical através do rolamento é geralmente alto grau, mas é muito grande e forte grande, cerca de 11/16 "ou 17 mm ou algo assim... então eu sempre usei industrial de alta resistência da classe 8. Essa cabeça de rotor parece bom, você fez você mesmo? Você pode obter aeronaves parafusos de http://www.aircraftspruce.com/categorie ... bolts.html Espero que o tradutor bing faz sentido para você? Aircraft bolts have thread roll, not cut in. ... they are made to closer tolerance and you can get with a hole for a castle nut and pin. Aircraft bolts are cadmium plated (gold color) which helps to stop rust and you can see the wear or damage if gold wears/rubs off. The large vertical bolt through the bearing is generally high tensile , but it's very big and strong, about 11/16 "or 17 mm or something ... so I have always used high-strength industrial grade 8 . This rotor head looks good, did you make it yourself? You can get aircraft bolts here http://www.aircraftspruce.com/categorie ... bolts.html I hope bing translator makes sense for you? |
Author: | RossM [ Tue Oct 04, 2016 4:32 am ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
No doubt about you Muz. Resident photo rotator, and multi-lingual as well. No doubt when you speak all these languages, you use the correct accent ( Its a wonder they have not contacted you to play Bond) James Bond, not bond*ge. Ross |
Author: | MadMuz [ Tue Oct 04, 2016 4:47 am ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
I only speak 'ocker' Ross.... Bing does the translating.... and I just hope like hell it is saying the right thing |
Author: | alvaro lins [ Tue Oct 04, 2016 5:12 am ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
ok MadMuz,estou entendendo perfeitamente sua tradução apesar de viver em um país de 3 mundo ja conheço os parafusos AN,só me confirme se o parafuso industrial que se refere é 8.8 e se posso usar um grau mais alto tipo 12.9 |
Author: | Freebird [ Tue Oct 04, 2016 5:29 am ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
Slight correction to your translation Muz. "vendo" means selling, not see. He is selling the rotor head. |
Author: | MadMuz [ Tue Oct 04, 2016 9:11 am ] |
Post subject: | Re: cabeça de rotor |
Yes, FB, Some of the things I have tried typing 10 times and the translator comes up with all sorts of weird stuff... so I just get it as close as I can, considering I have no idea really O problema com superior grau 8 é que ele é muito forte, mas fica mais frágil... Porque o parafuso vertical principal é tão grande de diâmetro, tem muita força para que ir mais alto do que 8,8 não é de qualquer benefício. Desde que a qualidade é boa. Ouvi falar de pessoas que usam hardware comum parafusos para o parafuso vertical em máquinas do tipo Bensen... Nunca ouvi falar de um giroscópio acidente causado por essa falha de parafuso vertical... Então, você fabricar essa cabeça de rotor? Parece muito bom Alviro, não sei em que país está em, América do Sul é o meu palpite... mas não estou a sugerir é um 3º país do mundo... algumas pessoas nos EUA e Austrália não sabem os benefícios de um parafusos. Estou tentando ajudá-lo em geral. The trouble with higher than grade 8 is that it is very strong, but gets more brittle.... Because the main vertical bolt is so big in diameter, it has alot of strength so going higher than 8.8 is not of any benefit. As long as it is good quality. I have heard of people using common hardware bolts for the vertical bolt on Bensen type machines.... I have never heard of a gyro crash caused by that vertical bolt failing.... So, did you manufacture that rotor head? It looks very good |
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